Skoči do osrednje vsebine
Rezervacija

Rezerviraj počitnice

Zavod za turizem Šaleške doline pridobil sredstva za promocijo Šaleške doline

Zavod za turizem Šaleške doline je uspešno kandidiral na »Javnem razpisu za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih destinacij v Sloveniji v letu 2024«. V okviru projekta izvajamo digitalno kampanjo na kanalih Visit Saleska. Cilji kampanje so: povečanje prepoznavnosti destinacije, povečanje števila nočitev, pridobivanje novih obiskovalcev spletne strani www.visitsaleska.si, pridobivanje novih sledilcev na družbenih omrežjih Visit Saleska in pridobivanje novih naročnikov na e-novice.

Zavod za turizem Šaleške doline je kot nosilec ene vodilne destinacije Šaleška dolina s prijavo projekta Promocija Šaleške doline v letu 2024 kandidiral na prvem prijavnem roku na »Javni razpis za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih destinacij v Sloveniji v letu 2024«, ki ga je v aprilu 2024 objavila Slovenska turistična organizacija. Namen javnega razpisa je krepitev promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji kot splošne promocije zaokroženega območja, ki ga vodilna destinacija pokriva, s poudarkom na krepitvi promocije trajnostno naravnane turistične ponudbe in spodbujanju digitalne preobrazbe vodilnih destinacij. Projekt je sofinanciran v višini 80% oz. 21.000,00 EUR (brez DDV).

Promocijske aktivnosti izvajamo na podlagi glavnih komunikacijskih tem destinacije. Poseben poudarek je na družbenem omrežju Tik Tok, kjer bomo nadgradili kanal @VisitSaleska in dodajali nove aktualne in atraktivne vsebine z namenom promocije destinacije.

Šaleška dolina se oglašuje na domačem, srbskem, italijanskem in nizozemskem trgu. Oglasi se prikazujejo na naši Facebook, Instagram strani in na drugih spletnih portalih ter na Google-u. Šaleška dolina se predstavlja kot družinam prijazna destinacija z veliko priložnosti za preživljanje prostega časa v naravi. Oglasi so usmerjeni v atraktivno predstavitev Šaleške doline.

V letošnjem letu nadaljujemo z oglaševanjem na srbskem trgu preko agencije TU Magazin. Oglašujemo v magazinu, kjer je ciljna skupina točno definirana – osebe z zanimanjem za gostinstvo, hotelirstvo in turizem. Bralci so tudi poslovne osebe, ki odkrivajo nove destinacije in si želijo drugačna doživetja. Oglaševanje v reviji bo pripomoglo k večji razpoznavnosti Šaleške doline na  srbskem trgu, ki je za Šaleško dolino med pomembnejšimi trgi. Destinacijo predstavljamo na njihovem spletnem portalu Tu magazin v obliki člankov in bannerjev ter v mesečnem newsletterju. Destinacijo predstavljamo tudi preko PR tekstov in objav na njihovih družbenih omrežij.

Med pomembnejšimi trgi za Šaleško dolino je tudi Italija. Preko zunanje oglaševalske agencije Lovely Trips preko PR člankov, newsletterjev in blogov delimo zgodbe mestnega središča z bogato zgodovino in obiskov muzejskih ustanov, kulinariko, poudarjali lokalne turistične kmetije in Italijane spoznali s čarobnim podeželjem Šaleške doline.

Oglašujemo tudi na novem trgu in sicer na nizozemskem preko portala https://www.traveldiariesapp.com/nl/travel-inspiration/slovenie.

Razvili bomo nov turistični produkt na Velenjski plaži, ki bo namenjen širši publiki (tema: vključujoč turizem, turizem za vse).

Šaleška dolina uspešno sledi viziji Slovenije kot zelene, butične destinacije za 5-zvezdična doživetja. Zavod za turizem Šaleške doline v ospredje postavlja trajnosti razvoj turizma kar potrjujemo tudi pridobljenim potovalnim standardom Green&Safe ter znakom Safe Traveler. Hkrati Velenje ponosno nosi znak Slovenia Green Destination Gold.

V Zavodu za turizem Šaleške doline se zavedajo, da sta promocija destinacije in snovanje zanimivih vsebin ključnega pomena za nadaljnji razvoj turizma.

Dobrodošli v Šaleški dolini.

Ostale novice

Prikaži vse novice

#VisitSaleska