Turistična produkta Skrivnosti potopljenih vasi – Odplujte po dragoceni košček preteklosti in Polet v usnjarno Evrope – Gosposko po Šoštanju sta bila nagrajena z mednarodno nagrado BIG SEE TOURISM AWARD 2022.
Nagrado podeljuje Center za kreativno gospodarstvo jugovzhodne Evrope, Zavod Big. Projekta sta bila nominirana tudi za najboljši projekt (Grand Prix) v kategoriji Kreativna zgodba in identiteta kot doživetje. Predstavitev projektov z razglasitvijo nagrajencev Grand Prix bo potekala v četrtek, 27. oktobra na Ljubljanskem gradu.
Gre za butična doživetja, ki temeljita na digitalizaciji kulturne dediščine, vrhunski kulinariki in nepozabnih izkušnjah. V produktu Polet v usnjarno Evrope digitalizirana vsebina predstavlja nekdanjo tovarno usnja in zgodovino usnjarstva na Slovenskem. V produktu Skrivnosti potopljenih vasi pa obiskovalci doživijo virtualni potop s plovbo po Velenjskem jezeru in si ogledajo digitalizirano predstavitev ugrezanja površja in nastanka jezer.
BIG SEE je najnovejša in najbolj navdušujoča platforma, ki sistematično raziskuje, ocenjuje in spodbuja kreativne projekte Jugovzhodne Evrope. Združuje 19 držav in 350 milijonov ljudi. Predstavlja edinstveno skupnost za razpravo in razvoj kulturnih, gospodarskih ter političnih vlog regije in njihov vpliv na globaliziran svet. Platformo vodi Zavod Big v okviru Centra za kreativno gospodarstvo Jugovzhodne Evrope, ki je organizator festivalov Big Architecture, Wood Icon, Creative Tourism in Month of Design.
Turistični produkt Skrivnosti potopljenih vasi je že včeraj prejel znak Slovenia Unique Experience, ki ga podeljuje Slovenska turistična organizacija. Z jutrišnjem dnem bodo znani zmagovalci v projektu Slovenia Hidden Gems, kjer Zavod za turizem Šaleške doline sodeluje s turističnim produktom Polet v usnjarno Evrope. Na prireditvi, ki bo potekala v Maistrovi kleti na Zavrhu bodo prav tako razglasili zmagovalca v kategoriji Naj kopališča. Velenjska plaža je bila nominirana med finaliste in si obeta, da bo v tej kategoriji zmagala že peto leto zapored.
Partnerji pri razvoju novih butičnih doživetij so bili: Arctur, AV Studio in Alpe Adria Vita. V produktu Skrivnosti potopljenih vasi sodelujejo ponudniki iz Gorenja Gostinstvo, Muzeja premogovništva Slovenija, Premogovnika Velenje, Kluba vodnih športov Velenje in Muzeja Velenje. Doživetje Polet v usnjarno Evrope je bil oblikovan v sodelovanju z Občino Šoštanj, Vilo Mayer, Šaleškim aerodromom in Muzejem usnjarstva na Slovenskem.
Več o doživetjih:
Sicer pa se lahko Zavod za turizem Šaleške doline pohvali, da je že v letu 2020 doživetje Velenje Underground bilo nagrajeno z nagrado BIG SEE TOURISM AWARD 2020. Velenje Underground prav tako že od leta 2019 ponosno nosi znak Slovenia Unique Experience.
Vse digitalne zgodbe bo Zavod za turizem Šaleške doline predstavljal v sredo, 16. novembra v Thermani Laško in sicer na »IT tour« dogodku, ki bo potekal v okviru Dnevov slovenskega turizma. Organizacija »IT tour« dogodka predstavlja enega izmed ciljev, ki so bili navedeni v okviru Strategije digitalne transformacije slovenskega turizma. Namen dogodka je prikazati digitalno preobrazbo kot dolgoročen proces razvoja in napredka, ki je povezan s cilji trajnostnega prehoda.
Digitalna zgodba Šaleške doline bo vključevala predstavitev projekta Šaleška dolina 4.0. in vzpostavitve nove tehnološke rešitve na spletni strani www.visitsaleska.si za prodajo e-kartic doživetij Šaleške doline, s katero smo sledili strategiji razvoja in trženja turizma v Mestni občini Velenje in Občini Šoštanj za obdobje 2022-2027.
Več informacij: