Skoči do osrednje vsebine
Rezervacija

Rezerviraj počitnice

Sporočilo za javnost – Uspešna predstavitev Šaleške doline na turistični borzi ITB Berlin

Šaleška dolina se s svojo izvirno in trajnostno usmerjeno turistično promocijo uveljavlja tudi na mednarodni ravni. Zavod za turizem Šaleške doline na vodilnem svetovnem turističnem sejmu ITB Berlin, ki letos poteka med 4. in 6. marcem, predstavlja lokalno turistično ponudbo v sodelovanju z RRA Koroška. Še posebej nas veseli uspeh na prestižnem tekmovanju The Golden City Gate, kjer smo danes skupaj z Mestno občino Velenje prejeli dve srebrni priznanji. Nagrajena sta naša promocijska videa Šaleška dolina – trajnostna destinacija in Lokalna kulinarika Šaleške doline. 

ITB Berlin velja za najpomembnejšo globalno turistično borzo, kjer se srečujejo ključni akterji svetovne turistične industrije. Letošnja predstavitev Slovenske turistične organizacije je posvečena Sloveniji kot destinaciji izjemnih umetniških in kulturnih doživetij za zahtevne goste. Sodelavci Zavoda za turizem Šaleške doline smo s ponosom predstavili pristna in trajnostna doživetja Šaleške doline, ki poudarjajo našo naravno in kulturno dediščino ter lokalne kulinarične posebnosti.

Mestna občina Velenje je s promocijskim videom Šaleška dolina – trajnostna destinacija osvojila 2. mesto v kategoriji Green Destination, kar potrjuje našo odgovornost do okolja in zavezanost regije trajnostnemu razvoju in zelenemu turizmu. Avtor videa je Matej Vranič, kulturni ustvarjalec leta 2024 Mestne občine Velenje.

Zavod za turizem Šaleške doline je s promocijskim videom Lokalna kulinarika Šaleške doline dosegel 2. mesto v kategoriji Chef.  Video v sodelovanju z Boštjanom Volkom iz Šaleške doline, mladim chefom Evrope 2023, in Čebelarstvom Čanč, ki ima najdaljšo čebelarsko tradicijo v Šaleški dolini, prikazuje bogastvo lokalnih okusov in pristno kulinarično izkušnjo naše regije. Avtor videa je Grega Neuvirt.

Tekmovanje je letošnje leto praznovalo že 25 let. Na tekmovanje se je v vseh letih prijavilo ogromno prijaviteljev iz več kot 100 držav.

Nagrade je osvojila tudi Slovenska turistična organizacija s svojimi promocijskimi projekti. Z Zlatimi medvedi je mednarodna žirija nagradila projekte: kampanja ‘Vse je v naši naravi’ (kategorija Kampanje); publikacija ‘Čebelarska doživetja. Na moj način.’ (kategorija Tiskano oglaševanje); ter nemška TV-oddaja o Sloveniji Globetrotter (kategorija TV /dokumentarni film). S srebrom pa so se okitili projekti: video s skupino Joker Out o mestih, v katerih se počutimo dobro (Feelgood Towns; kategorija Umetnost in kultura); dogodek ‘Virtuoso Chairman’s Event 2024 (kategorija MICE in dogodki);  ter združevanja športa in turizma (kategorija Inovacije). Dve nagradi so prejeli tudi na Turizmu Ljubljana. Iskrene čestitke.

Nagrada je veliko priznanje našemu delu in potrjuje, da so naša prizadevanja za trajnostni razvoj in kakovostno promocijo destinacije prepoznana tudi na mednarodni ravni. Šaleška dolina s svojo edinstveno kombinacijo naravnih lepot, kulturne dediščine in lokalne gastronomije postaja vse bolj privlačna za obiskovalce, kar potrjuje tudi naraščajoče število turistov. V letu 2024 je Šaleško dolino obiskalo 38.918 obiskovalcev, ki so skupno zabeležili 107.521 nočitev (16 % rast v primerjavi z letom 2023), Velenje pa 16.048 obiskovalcev, ki so skupno zabeležili 38.172 nočitev (15,4 % rast v primerjavi z letom 2023), kar dokazuje rast prepoznavnosti destinacije in uspešnost razvoja turizma v regiji. Glede na nočitve največ tujih gostov prihaja prav iz Nemčije, sledijo jim Avstrijci.

Zahvaljujemo se vsem, ki so pripomogli k uspehu naših promocijskih videov, ter vsem partnerjem in obiskovalcem, ki verjamejo v zgodbo Šaleške doline. S ponosom in predanostjo bomo tudi v prihodnje razvijali avtentična doživetja, ki bodo našo regijo postavila še višje na turistični zemljevid sveta.

Spremljajte nas na spletni strani vistsaleska.si ali na družbenih medijih VisitSaleska.

Ostale novice

Prikaži vse novice

#VisitSaleska