Skoči do osrednje vsebine
Rezervacija

Rezerviraj počitnice

Snemanje prispevka o Šaleški dolini v okviru projekta Zdaj je čas. Moja Slovenija za medijsko hišo TV kanal POP TV

Kampanja Zdaj je čas. Moja Slovenija. je pritegnila pozornost številnih slovenskih medijev. Več kot 20 medijev se je odločilo za aktivno sodelovanje pri kampanji z odličnimi prispevki, inovativnimi reportažami in nagradnimi igrami, s katerimi spodbujajo prebivalce naše dežele k dopustovanju doma.

Na povabilo TV kanal POP TV, ki v osrednji oddaji 24 ur pripravlja reportaže iz manj znanih slovenskih krajev, smo se odzvali tudi na Zavodu za turizem Šaleške doline. Aktivno smo se vključili k vsebinskemu sodelovanju pri kampanji, kjer smo pripravili privlačen prispevek, ki na inovativen in drugačen način nagovarja k raziskovanju doživetij Šaleške doline.

Izbrane ponudnike, ki so sodelovali v prispevku, smo izbrali na podlagi nosilnih produktov vodilne destinacije od Zdravja in dobrega počutja, Kulinarike ter Turizma na podeželju. Tako so se k snemanju prispevka odzvali ponudniki Šaleške doline, ki so predstavili atraktivno turistično ponudbo regije. Iz prave podzemne pustolovščine v Muzeju premogovništva Slovenije smo se odpravili na Vilo Herberstein, ki se je predstavila s sezonsko jedjo. Ker v zadnjih letih opažamo porast turizma na podeželju, smo obiskali tudi Turistično kmetijo Apat, ki je uspešno zasedena vse tja do meseca septembra. Predstavili so se s svojimi domačimi pridelki. V podporo lokalni pivovarni Skubeer Brewing smo predstavili tudi njihov nov produkt, in sicer pivo Šale5ki Golden Ale. Razlog zaradi katerega Šaleško dolino obišče množica domačih in tujih obiskovalcev je nedvomno tudi Velenjska plaža, ki smo jo predstavili kot odlično točko za preživljanje prostega časa.

Glede na predstavljene aktivnosti in izrazitim navdušenjem voditelja Mihe, verjamemo, da se bo predstavitev Šaleške doline marsikomu dopadla. O terminu predvajanja posnetka vas bomo obvestili preko digitalnih omrežij @visitsaleska.

Ostale novice

Prikaži vse novice

#VisitSaleska