Skoči do osrednje vsebine
Rezervacija

Rezerviraj počitnice

Na WEBSI Spletni prvaki je Zavod za turizem Šaleške doline z aplikacijo Lov na svetilko skrivnosti osvojil 2. mesto v kategoriji Inovativni ustvarjalci prihodnosti

Na WEBSI dnevu 2020 se je s podelitvijo 31 prestižnih nagrad zaključil celoletni projekt WEBSI spletni prvaki, ki ga je zaznamovala epidemija, a tudi rekordno leto po številu prijavljenih projektov.
Pred dnevi so v Festivalni dvorani Ljubljana podelili prestižne nagrade WEBSI Spletni prvaki in razkrili, kateri izmed rekordnih 142 prijavljenih projektov segajo prav v vrh slovenskih digitalnih projektov v letu 2020. Letošnje digitalne presežke je izbrala 108-članska strokovna in poslovna žirija pod vodstvom Andreja Krajnerja, direktorja komuniciranja, NLB. WEBSI dan – festival slovenskega digitalnega komuniciranja, ki je seveda minil tudi v znamenju ukrepov za preprečevanje širjenja koronavirusa, je znova dokazal, da slovenska digitalno-poslovna scena premore toliko znanja, da je včasih dovolj, če si ga delimo samo med sabo. Tako so bile kot vedno v ospredje postavljene uspešne slovenske zgodbe. Dogodek je čez dan in zvečer povezoval in popestril Boštjan Gorenc – Pižama. Med predavatelji pa so se zvrstili strokovnjaki iz podjetij in agencij, kot so portal ona-on.com (Luka Kogovšek), Fraport Slovenija (Brigita Zorec), AV Studio (Jure Tovrljan), Abelium in Designstrategyguide (Urška Saletinger in Romina Kavčič), Telekom Slovenije (Simon Slonjšak), Kino Šiška (Rok Avbar in Nik Drozg) ter Vuk Ćosić. Že tradicionalno sta Maruša Kerec in Anže Tomić (Val 202) izvedla Odbito okroglo mizo, ki bo predvajana tudi na istem radiu, Karmen Mlinar (A1) pa je vodila okroglo mizo z mladimi z naslovom Nove generacije, novi trendi in kanali.

Po dnevnem, konferenčnem delu pa je sledila težko pričakovana slavnostna podelitev najprestižnejših slovenskih nagrad s področja digitalnega poslovanja – WEBSI Spletni prvaki 2020.  Zavod za turizem Šaleške doline je skupaj s partnerji Lanara Consulting in Youtree, d.o.o. prejel prestižno nagrado WEBSI Spletni prvaki za 2. mesto v kategoriji Inovativni ustvarjalci prihodnosti.

Dvourna dogodivščina vas vodili skozi mnoge zanimive lokacije mesta, kjer se odklepajo starodavni izzivi. Te vam z namigi pomaga reševati Pika. Rešeni izzivi razkrijejo lokacijo Svetilke skrivnosti. Ali vas zanima kaj osvetljuje? Zaigraj Trippstory Velenje in ugotovi! Mobilna aplikacija ”Lov na svetilko skrivnosti”, ki smo jo lansirali v začetku letošnjega leta je namenjena družinam z otroki in se nahaja v spletni trgovini Google Play in App Store. Za nalaganje in uporabo aplikacije potrebujete brezžično povezavo na internet (Wi-Fi) ali vključene mobilne podatke. Mobilno aplikacijo si naložite tako, da v iskalnik spletne trgovine vpišete besedi Trippstory Velenje. V aplikacijo se lahko prijavite z računom Facebook ali Google+, lahko pa se tudi na novo registrirate z e-mailom. Krožna pot je lahka in vključuje le en manjši vzpon. Traja približno 2 uri, dobro pa je, če ste obuti v udobno športno obutev. Na pustolovščini vas čaka 18 točk s skrivnostnimi izzivi, ki jih lahko osvojite peš. Natančno preberite zgodbo vsake točke in poglejte galerijo slik, saj se v njih skrivajo navodila in nasveti, kako rešiti izzive. Pri nekaterih izzivih bo treba dobro napeti oči in možgane ter pravilne odgovore poiskati v neposredni okolici. Več o aplikaciji na spodnji povezavi: https://www.visitsaleska.si/sl/dozivetja/otrosko/lov-na-svetilko-skrivnosti/

Naj digitalna agencija leta 2020 je sicer že drugič zapored Agencija 101, letošnji generalni spletni prvak je Live shop A1 Slovenije, naj digitalna kampanja pa Vse se začne z dobrim servisom Petrola in Agencije 101. Letos prvič podeljen naziv naj naročnik je pripadel A1 Slovenija, nagrado za naj digitalca 2020 pa je prejel Simon Žalec, vodja digitalne strategije v blagovni znamki Argeta (Atlantic Droga Kolinska/Atlantic Grupa, d. d.).

Ostale novice

Prikaži vse novice

#VisitSaleska