Skoči do osrednje vsebine
Rezervacija

Rezerviraj počitnice

Italijanski gostje in covid-19

V zadnjem času se je pojavilo na internetu kar nekaj dokumentov, ki napovedujejo (vladno) odpiranje italijanskih meja. Prelomni datum bo 4. maj, ko Italijani sproščajo odpiranje številnih gospodarskih dejavnosti, kar praktično pomeni, da se počasi vračajo v življenje. Od dinamike širjenja virusa, kot posledica tega ukrepa, so odvisni nadaljnji ukrepi italijanske vlade. Odprtje meja ne bo med prvimi, ki bodo sledili, zagotovo pa se bo o tem – v kolikor se zadeve ne bodo poslabšale – odločalo v bližnji prihodnosti.

Vabljeni k branju izsledkov zelo zanimive raziskave iz katere lahko razberemo tudi koristne napotke, kaj lahko v slovenskem turizmu še letos pričakujemo od italijanskega gosta.

Raziskava Doxa, izvedena med 3. in 7. aprilom 2020 na vzorcu 1000 vprašanih, je dala nekaj zelo pomembnih odgovorov na načrte italijanskih gostov. 70 odstotkov Italijanov napoveduje, da se letos ne bodo odpravili na poletne počitnice.  V Italiji je še vedno veliko negotovosti, kdaj bo prišlo do večje sprostitve gibanja. Premike na tem področju lahko pričakujemo po prvomajskih praznikih, a še vedno ni jasno v kakšnem obsegu. Ni pa to edina težava, s katero se srečujejo Italijani, saj je kriza velikemu delu že močno najedla prihranke.  Anketa je pokazala, da se 70 odstotkov Italijanov namerava poletnim počitnicam popolnoma odpovedati. Od 30 odstotkov, ki na poletne počitnice računa, jih 12 odstotkov pričakuje, da bodo počitnice preživeli kot običajno. Kar 18 odstotkov le-teh pa načrtuje preživljanje počitnic v bližnjih destinacijah.  Slovenija bi morala nagovarjati to kategorijo gostov – tistih iz bližnjih italijanskih regij –, saj jim lahko ponudi  zelo privlačne turistične produkte za čas po korona krizi (posebej v navezavi s preživljanjem počitnic v naravi in na svežem zraku).

Na zavodu za turizem Šaleške doline spremljamo dinamiko domačega in primarnih tujih turističnih trgov. Glede na razplet situacije povezane s covid-19 bomo sproti prilagajali promocijske in marketinške aktivnosti.

Ostale novice

Prikaži vse novice

#VisitSaleska