DESTINACIJE & DOŽIVETJA PRIHODNOSTI
Slovenska turistična organizacija v sodelovanju s partnerji slovenskega turizma v mesecu maju izvaja serijo petih spletnih srečanj »SLOVENSKI TURIZEM MED IN PO COVID-19«. Danes, 27. maja 2020, je potekalo četrto izmed petih spletnih srečanj slovenskega turizma na temo DESTINACIJE & DOŽIVETJA PRIHODNOSTI.
Z nami so bili dr. Terry Stevens, Stevens & Associates; Mateja Hafner Dolenc, GENERALNA SEKRETARKA, Združenje zgodovinskih mest Slovenije; Doris Urbančič Windisch, DIREKTORICA, Zavod za turizem Maribor – Pohorje; Tina Belej, DIREKTORICA, STIK Laško – Center za šport, turizem, informiranje in kulturo Laško; Klemen Langus, DIREKTOR, Turizem Bohinj; Vasja Čretnik, DIREKTOR PRODAJE & MARKETINGA, PROKURIST, Terme Olimia; Urška Topolšek Planinšek, Turistična kmetija Urška in Špela Smuk, VODJA RAZVOJA, Dobrote Dolenjske. Srečanje je moderirala Eva Štravs Podlogar z Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo.
Ključne teme srečanja so bile iskanje rešitev vezanih na problematiko turizma v post-korona času. Skupaj smo iskali rešitve kako oblikovati gostoljubna doživetja outdoor, zdraviliškega, kulturnega in poslovnega turizma? Kakšni so ključni izzivi destinacij? Kakšna bo nova vloga destinacijskih organizacij (DMMO) v prihodnje?
Naslednje spletno srečanje bo potekalo v petek, 29. maja 2020, ob 9. uri. Tema srečanja bo Slovenski turizem med in po COVID-19, ODNOS DO TURISTA – PERSONALIZIRAN & DIGITALEN.
Za nami bodo Nicholas Hall, Ana Praprotnik, mag. Igor Novel, Blaž Veber, Ana Savšek, Nina Colarić Cvirn, Aljoša Ciglar, moderator: Andraž Štalec
Turizem se zaradi pandemije COVID-19 sooča z velikimi spremembami in izzivi. Nahaja se v tranziciji na poti do nove realnosti in novih priložnosti. Potreben je nov pogled na spremembe, potrebni so novi modeli poslovanja in novi kazalniki uspešnosti turizma.
Ključne teme srečanja:
- Kakšne spremembe se obetajo v digitalnem trženju?
- Kako bomo poglabljali odnose s potrošniki?
- Kakšni bodo turisti po COVID-19?